قابل توجه دانشجویان واحد علوم تحقیقات اصفهان | ۱۳۹۳/۰۶/۱۲ | ||||||||||||||||||||
قابل توجه کلیه دانشجویان واحد علوم و تحقیقات اصفهان : نظر
به آخرین تصمیم شورای گسترش استان اصفهان مقرر شد که کلیه دانشجویان واحد
علوم و تحقیقات اصفهان (بدون استثنا)جهت کلیه امور به دانشگاه آزاد اسلامی
واحد اصفهان (خوراسگان) مراجعه نمایند. لازم به ذکر است این اطلاعیه شامل
دانشجویانی که قبلا به واحد نجف آباد ارجاع داده شده بودند نیز می گردد.
"لذا کلیه دانشجویان واحد علوم و تحقیقات اصفهان به طور کامل در واحد اصفهان (خوراسگان) تجمیع می گردند"
. . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .. . . .. . . . . .. . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .. . . .. . . . . . . . . . . .
با آقای سمیعی فر (طبقه سوم ساختمان اندیشه - داخلی ۲۵۷۲) تماس حاصل فرمایید.
توجه:
جهت اخذ یا تمدید پایان نامه باید در زمان انتخاب واحد یا حذف واضافه (ثبت
نام باتاخیر)اقدام شود. عدم ثبت نام به منزله انصراف میباشد.
* دانشجویان
واحد علوم تحقیقات تجمیع شده با واحد اصفهان، به همراه پایان نامه صرفا دو
عنوان درس (تا سقف ۶ واحد) می توانند اخذ نمایند. جهت امور آموزشی : رشته های معماری ، مدیریت و روانشناسی خانم مرجوی (داخلی ۲۳۰۹)دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی رشته های آموزش زبان ، کامپیوتر، عمران و برق آقای عزیزی ( داخلی ۲۴۱۹) ساختمان اندیشه- طبقه اول- اتاق ۱۰۸ رشته های حقوق ، الهیات، حسابداری، روابط بین الملل کلام آقای طباطبایی ( داخلی ۲۶۶۹) دانشکده علوم انسانی
جهت امور فارغ التحصیلی:
با خانم حمیدیا، ساختمان اندیشه، اتاق ۱۳۴ (داخلی ۲۴۰۹)
تماس حاصل فرمایید.
جدول زمانبندی انتخاب واحد نیمسال اول ۹۴-۹۳
| |||||||||||||||||||||
|
کارگاه آموزش فنون اداری به همت دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی ویژه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در محل مرکز توسعه آموزش و تحقیق این واحد دانشگاهی برگزار گردید.
مدرس کارگاه آموزش فنون اداری با بیان این مطلب که این کارگاه را در جهت آشنایی بیشتر همکاران اداری با اصول ارتباطات رسمی در سازمان برگزار نموده است و از آن جایی که نامه اداری تنها وسیله انحصاری ایجاد ارتباطات رسمی در سازمان ها می باشد و به نوعی مکاتبات در هر سازمان اسناد گویای نحوه ی اعمال، رفتار واکنش های اداری محسوب می شود یادگیری آن را امری ضروری و مهم محسوب نمودند.
مهندس منصور حسن زاده افزود: آشنایی با انواع نامه های اداری، روشهای طبقه بندی و تنظیم اسناد، اصول و روشهای صحیح مکاتبات اداری و شناخت عوامل مؤثر در برقراری ارتباط را از عناوین اصلی دوره ذکر کرد و گفت: هرکدام از عناوین مذکور نیازمند کار گروهی است که بواسطه آن افراد شرکت کننده دراین دوره می توانند آموخته های قبلی خود را محک بزنند و با بررسی و مرور مجدد، داشته های خود را ارتقاء دهند.
مدرس کارگاههای ضمن خدمت دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: انجام مکاتبات اداری خوب لازمه اش آشنایی با سایر نوشته های اداری از قبیل بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستور العمل ها و احکام اداری است که کارکنان باید با توجه به رسته های شغلی خود با آن آشنایی داشته باشند.
مدیرکل امور اداری با اشاره به این موضوع که در دنیا، هر حرفه ای، فن مربوط به خود را دارد افزود: دانش فنون اداری امری اجتناب ناپذیر برای هر سازمانی است که در آن ارتباطات حرف اول را می زند و بحمداله در این واحد دانشگاهی همکاران حوزه اداری آگاهی لازم را از این فنون دارند.
لازم به ذکر است این کارگاه با پیگیری مهندس مسعود نوروزی کارشناس دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی به مدت ۲۴ ساعت (معادل ۵/۱) واحد و با شناسه ۱۱۰۳ برای جمعی ار همکاران دانشگاه برگزار گردید.