اخبار دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی,آزمون,سایت دانشگاه آزاد,آزمون دانشگاه آزاد,دانشگاه ازاد,نتایج دانشگاه آزاد,سنجش

اخبار دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی,آزمون,سایت دانشگاه آزاد,آزمون دانشگاه آزاد,دانشگاه ازاد,نتایج دانشگاه آزاد,سنجش

با حضور مهندس چمران گردهمایی اساتید بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد.

با حضور مهندس چمران گردهمایی اساتید بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد.
به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید مراسم ویژه ای با حضور مهندس چمران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار گردید،در این مراسم که با حضور اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و مسولین شهرستان نیشابور در محل سالن اجتماعات عطار واحد برگزار شد.دکتر سعیدی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به میهمانان به ویژه مهندس چمران برادر دکتر مصطفی چمران و عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهید چمران از قلب بیروت سوخته تا بلندی های جبل عامل،از مرز های فلسطین تا دهلاویه و سوسنگرد اشغال شده از خود قهرمانی های فراوان به جا گذاشت. وی ضمن گرامیداشت روز بسیج اساتید و یاد و خاطره ی شهید چمران و شهدای جنگ های نامنظم تصریح کرد:بسیج اساتید از مهم ترین نهاد هایی است که برای تعمیق اندیشه های خدامحورانه در فضای مقدس دانشگاه ایجاد و بستر مناسبی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بومی سازی علوم انسانی می باشد. دکتر سعیدی در ادامه اظهار داشت بسیج اساتید با رویکرد علم محور در نظام برنامه ریزی و با توجه به شان و جایگاهی که دین مقدس اسلام برای علم قایل است می تواند تدین و اخلاق را به جامعه ی دانشگاهی وارد کند.
مهندس چمران برادر شهید دکتر مصطفی چمران و عضو شورای شهر تهران نیز در بخشی از سخنان خود درجمع اساتید بسیجی نیشابور اظهار داشت: دکتر چمران یکی از مردان بزرگ تاریخ است و مردان بزرگ صفات متضاد را با هم جمع می کنند که این امر در همه ی افراد قابل جمع نمی باشد . وی افزود شهید چمراناز شاگردان مکتب امام علی(ع) بود و ما اگر مولا علی را ندیده ایم شاگردان مکتب او را و دلاوری ها و جان فشانی هایشان را مشاهده کردهایم.عضو شورای شهر تهران به برخی از صفات و ویژگی های شهید چمران اشاره کرد و افزود: وی در زمینه ی علمی و دانش بالاترین درجات را کسب نمود به نحوی که هنوز اندیشه ها و پژوهش های او در بهترین دانشگاه های آمریکا تدریس می شود. مهندس چمران افزود: شهید چمران علاوه بر این یک عارف واقعی و عابد متواضع و خاشع در برابر خداوند و بندگان خدا بود و عرفان او همچون عرفان امام علی (ع) عرفان عملی بود.عضو شورای شهر تهران به بیان خاطراتی از شهید چمران پرداخت و افزود: او در کنار دانش و زهد و عرفان یک مدیر توانمند و رزمنده ی دلیر و سیاست مداری باهوش بود و طبع لطیف و سخنوری و هنرمندی از دیگر صفات بارز او بود. مهندس چمران در ادامه چند نمونه از مناجات های عارفانه ی شهید چمران را برای حاضرین قرائت کرد. حلاجی مسوول کانون بسیج اساتید شهرستان نیشابور و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیز در ادامه یمراسم گزارشی از فعالیت های کانون بسیج اساتید را برای حاضرین بیان کرد همچنین سردار قاجاریان فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا از دیگر سخنرانان مراسم بود.شایان ذکر است حاضرین در مراسم در ادامه با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه ازاد اسلامی واحد نیشابور با آرمان های این عزیزان تجدید بیعت کردند.
۱۳۹۳/۰۳/۳۱

برگزاری اولین کارگاه مجازی لینوکس ویندوز سرور به همت دانشگاه آزاداسلامی واحد نیشابور

برگزاری اولین کارگاه مجازی لینوکس ویندوز سرور به همت دانشگاه آزاداسلامی واحد نیشابور
اولین کارگاه لینوکس ویندوز سرور ویژه مدیران و کارشناسان فن آوری و اطلاعات واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان های خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی به همت واحد نیشابور برگزارگردید . این کارگاه بصورت مجازی و جهت کاهش هزینه ، افزایش کارایی و استفاده بهینه ازفناوری اطلاعات برگزار گردید که دکتر پوست چی بعنوان مدرس وچهل نفر از کارشناسان و مدیران فناوری واحد های های دانشگاه آزاداسلامی درآن شرکت داشتند که بخش فناوری اطلاعات واحد مشهد نیز در این زمینه همکاری و مساعدت لازم داشت.