اخبار دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی,آزمون,سایت دانشگاه آزاد,آزمون دانشگاه آزاد,دانشگاه ازاد,نتایج دانشگاه آزاد,سنجش

اخبار دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی,آزمون,سایت دانشگاه آزاد,آزمون دانشگاه آزاد,دانشگاه ازاد,نتایج دانشگاه آزاد,سنجش

اخبار جدید دانشگاه فرهنگیان و پذیرش دانشجویان خارجی

اخبار جدید دانشگاه فرهنگیان و پذیرش دانشجویان خارجی

تعدیل فرآیند جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد گفت: آزمون جامع که به احتمال زیاد برای دانشجو‌معلمان دانشگاه‌های فرهنگیان کشور پس از پایان دوره چهارساله برگزار می‌شود، به هیچ عنوان امنیت شغلی آنان را به خطر نمی‌اندازد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، دکتر سیدحسین مجتبوی با حضور در دفتر این خبرگزاری در ادامه اظهار کرد: این آزمون جامع که به احتمال زیاد برای دانشجو‌معلمان پس از پایان تحصیلات چهارساله دوره کارشناسی و قبل از ورود به نظام آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، یک ضابطه علمی برای حفظ و استمرار اطلاعات آنان است که قطعا امنیت شغلی دانشجو‌معلمان را به خطر نمی‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این آزمون هرگز یک نگاه حذفی برای برخی از دانشجویان نیست، ادامه داد: برای تمامی دانشجو‌معلمان سرمایه‌گذاری شده است و ابقای آنان در نظام آموزشی بسیار مهم است؛ در صورتیکه دانشجویی به هر نحوی در این آزمون موفق نباشد، قطعا به وی فرصت‌های مجدد داده می‌شود.

رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد خاطرنشان کرد: ممکن است سرگرمی مانع رشد دانشجویان شود و برگزاری آزمونی در پایان دوره تحصیلات سبب می‌شود تا راهی برای به کمال رسیدن دانشجویان و ارتقای سطح دانش معلمین آینده باشد؛ همچنین برگزاری این آزمون معیار خوبی برای سنجش میزان آموخته‌های دانشجویان است.

تعدیل در فرآیند جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

مجتبوی با بیان اینکه «دانشگاه فرهنگیان از سه سال گذشته با هدف تربیت کادری علمی، قوی و کارآزموده برای نظام آموزش کشور شکل گرفته است» اظهار کرد: به علت مسائل زیر‌ساختی از جمله ظرفیت‌های خوابگاهی، میزان پذیرش دانشجو هر سال با کاهش مواجه بوده است و در سال آینده نیز که سال آخر از نخستین دوره چهار ساله دانشگاه فرهنگیان است، نیز با توجه به ظرفیت‌های خوابگاهی امکان کاهش در پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ امکانات آموزشی با هیچ مشکلی مواجه نیستیم، ادامه داد: سیاست این دانشگاه، سیاستی مبتنی بر نظام شبانه‌روزی است که تنها با مشکلاتی نظیر کمبود فضای استقرار و خوابگاه مواجه است؛ از این‌رو از تمام مسوولان ملی برای تامین خوابگاه و کلاس برای آینده درخواست کمک می‌کنیم.

رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد افزود: در این راستا برای بهره کافی از پتانسیل خیرین جلسه‌ای با مجمع خیرین استان نیز برگزار کرده‌ایم.

مجتبوی تصریح کرد: از سال 95 که شاهد فارغ‌التحصیلی اولین دوره دانشجویان این دانشگاه‌ها خواهیم بود، با توجه به تاکید رییس دانشگاه فرهنگیان کشور و نیز مسوولین مرکزی این دانشگاه، با هدف تامین نیاز‌های آموزش و پرورش در حوزه متخصصین کارشناسی ارشد و دکتری سعی بر گسترش و توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی پردیس شهید بهشتی خواهیم داشت.

وی گفت: با توجه به اینکه ممکن است امکانات زیرساختی برای راه‌اندازی برخی رشته‌ها در همه شهر‌ها نباشد، مجوز راه اندازی رشته‌ها براساس نیاز‌های مناطق و همان امکانات زیرساختی تحت عنوان قطب به شهر‌های مختلف داده می‌شود و مشهد اکنون به عنوان قطب در رشته‌های علوم‌پایه فعالیت دارد.

جذب هیات‌علمی برای دانشگاه‌های فرهنگیان

رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد از جذب هیات علمی برای دانشگاه‌های فرهنگیان کشور خبر داد و تصریح کرد: به زودی 200 نفر تحت عنوان هیات علمی برای دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور جذب خواهند شد که تاکنون سهم استان خراسان رضوی مشخص نشده است.

مجتبوی افزود: در طی این سه سال نیز هر ساله علاقه‌مندان به عضویت در هیات علمی دانشگاه‌های فرهنگیان با مراجعه به سایت جذب، آمادگی خود را اعلام کرده‌اند که در این فرآیند جذب، مدرسین دانشگاه‌های فرهنگیان که پیش از این عضو هیات علمی نبوده و معلمان و غیرمعلمان شاغل در آموزش و پرورش بر اساس صلاحیت‌های لازم و با اولویت اعضای دانشگاه فرهنگیان پذیرش شده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 15 نفر تحت عنوان عضو هیات علمی، 30 نفر به عنوان مدرس پردیس شهید بهتشی و افزون بر 300 استاد حق‌التدریس از سایر دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در 12 رشته در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

توجه ویژه به فعالیت‌های فرهنگی

رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان با بیان اینکه همواره در این دانشگاه به مسائل فرهنگی توجه ویژه داریم گفت: بنده و سایر همکاران نیز خروجی همین دانشگاه‌ها هستیم و به انواع مطالبات دانشجو‌معلمان آشنایی داریم، گرچه بودجه اجازه اجرای تمام برنامه‌های فرهنگی مد نظر ما را نمی‌دهد ولی باز هم بطور صحیح مدیریت می‌کنیم تا تنوع خاصی در برنامه‌ها و امور فرهنگی برقرار کنیم.

مجتوی با اشاره به اینکه ما همواره با گروه‌های علمی و نمایندگان دانشجویان در ارتباط هستیم خاطرنشان کرد: همچنین در برنامه‌های کلان نیز با شورای مشورتی دانشگاه متشکل از نخبگان، کانون‌های علمی و فرهنگی، شورا‌های صنفی و شاگرد اول‌ها نشست‌های صمیمانه برگزار می‌کنیم تا از مطالبات آنان آگاه شویم.

وی اظهار کرد: در نظر داریم تا با همکاری شورا‌های صنفی کرسی‌های آزاد اندیشی را مجددا احیا کنیم و همچنین با برگزاری انتخابات سالم، نمایندگان واقعی دانشجویان را برای کانون‌های علمی معرفی کنیم تا از حضور بیشتر دانشجویان بهره‌مند شویم.

رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان همچنین از اجرای طرح «سال تحصیلی پیوسته» با هدف استمرار فعالیت‌های دانشجویی در تمام سال حتی در تابستان‌ها خبر داد.

بیش از این باید به دانشجو‌معلمان توجه شود

رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان استان اضافه کرد: در راستای افزایش مشارکت دانشجویان علاوه بر انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداری، سازمان میراث فرهنگی و کتابخانه آستان قدس رضوی، اسامی هفت نفر از دانشجویان این دانشگاه را جهت عضویت در پارلمان واقعی معلمان استان به اداره‌کل آموزش و پرورش معرفی کرده‌ایم.

مجتبوی با تاکید بر اینکه همیشه رفتاری توام با احترام و ادب با دانشجو‌معلمان داریم گفت: بنده معتقد هستم که به دانشجو‌معلمان باید بیش از این توجه شود، این قشر معلمان آینده هستند و اگر معلم اصلاح شود جامعه اصلاح می‌شود چرا که تربیت نسل آینده جامعه بر عهده این قشر است و هرچه دانشجومعلمان دانا‌تر، اندیشمند‌تر و فرهیخته‌تر باشند خروجی آن برای فرزندان خود ما است.

پرداخت کمک هزینه ماهانه 470 هزارتومانی به دانشجو‌معلمان

وفییان،معاون ادارای مالی پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد نیز در بخش دیگری از این گفت‌وگو در خصوص ارائه تسهیلات به دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان اظهار کرد: با اشاره به اینکه مبنای پذیرش دانشجومعلمان به گونه‌ای است که از ابتدا برای استخدام در آموزش و پرورش برگزیده می‌شوند باید مراحل ویژه جذب را بگذارنند که پس از طی این مراحل برای دانشجو‌معلمان احکامی صادر می‌شود که بر اساس این احکام مبلغی تحت عنوان کمک‌هزینه تحصیلی به آن پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: در مجموع ماهانه 470 هزار تومان به دانشجو معلمان برای امور رفاهی، خوابگاهی، تغذیه و کمک هزینه در نظر گرفته می‌شود که از این مبلغ، بخشی نیز جهت بیمه و صندوق ذخیره فرهنگیان کسر می‌شود.

پذیرش دانشجو‌معلمان بر مبنای بومی‌گزینی

وفاییان، با تاکید بر اینکه پذیرش دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان بر مبنای «از بوم برای بوم و در بوم» تحت عنوان بومی‌گزینی صورت می‌گیرد افزود:با توجه به اینکه نقل و انتقالات در آموزش و پرورش مشکلات زیادی به همراه داشت وزارت آموزش و پرورش سیاست بومی‌گزینی را در جذب نیرو‌های خود پیاده کرد.

معاون ادارای مالی پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد در پایان اضافه کرد: در این مبنای پذیرش، در ابتدا و هنگام گزینش و قبل از آزمون سهمیه‌ها بر حسب نیاز آموزش و پرورش استان و متناسب با رشته‌ها مشخص شده است و از همان ابتدا برای دانشجو محل ماموریت و استخدام وی مشخص شده است.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


حمایت دولت از پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در ایران

معاون اول رئیس جمهور در جلسه هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس پذیرش متقاضیان خارجی به ویژه از کشورهای همسایه برای تحصیل در دانشگاه های ایران را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و افزود: این امر می تواند در ترویج فرهنگ کشورمان موثر باشد و دولت نیز از پذیرش دانشجویان خارجی حمایت می کند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، دکتر اسحاق جهانگیری در این جلسه دانشگاه تربیت مدرس را از دانشگاه های اصلی و پراهمیت کشور برشمرد و بر لزوم توسعه علم و فناوری و ارتقاء روزافزون بنیه علمی این دانشگاه تاکید کرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات دانشگاه تربیت مدرس نظیر نیاز به تجهیزات و برخی امکانات گفت: تاکنون کارهای خوبی توسط مسئولین این دانشگاه صورت گرفته و با حمایت‌های دولت شاهد رفع مشکلات و پویایی هرچه بیشتر این دانشگاه خواهیم بود.

جهانگیری پذیرش متقاضیان خارجی به ویژه از کشورهای همسایه برای تحصیل در دانشگاه های ایران و از جمله دانشگاه تربیت مدرس را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و افزود: این امر می تواند در ترویج فرهنگ کشورمان موثر باشد و دولت نیز از پذیرش دانشجویان خارجی حمایت می کند.

در این جلسه که وزرای علوم و راه نیز حضور داشتند، سرپرست دانشگاه تربیت مدرس ضمن معرفی مختصر این دانشگاه، به ارائه گزارشی از تعداد اساتید، دانشجویان و رشته های مختلف در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پرداخت.

وی همچنین از ارتقاء مستمر رتبه تولید علم و تعداد مقالات منتشر شده در دانشگاه تربیت مدرس بعنوان نقاط قوت این دانشگاه یاد کرد و گفت: البته این دانشگاه در بخش تجاری سازی فناوری ها و گسترش رابطه با صنایع کشور دارای ضعف‌هایی است که درصدد رفع آن هستیم.

در این جلسه نتیجه حسابرسی و اصلاحیه بودجه سال 92 و همچنین بودجه تفصیلی سال 93 دانشگاه تربیت مدرس مورد بررسی قرار گرفت و پس از گفتگو به تصویب رسید.

در این نشست همچنین در خصوص برخی مسائل مربوط به امور معمول دانشگاه نظیر چارت تشکیلاتی چند دانشکده، تامین اعتبار و دریافت مجوز لازم برای تمدید برخی ماموریتها و انتخاب اعضاء جدید کمیسیون دائمی دانشگاه تصمیم گیری شد.


  1. ایران مدرس: اخبار جدید دانشگاه سراسری, آزاد, پیام نور, علمی ...

    www.iranmodares.com/news-index.phpTranslate this page
    اخبار جدید دانشگاه فرهنگیان و پذیرش دانشجویان خارجی · · جدیدترین اخبار دانشگاه ... اخبار جدید از تکمیل ظرفیت دکتری و پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش‌محور · · تعداد ...
  2. اخبار جدید دانشگاه فرهنگیان و پذیرش دانشجویان خارجی

    www.iranmodares.com/news-index.php?ID=17341Translate this page
    اخبار جدید دانشگاه فرهنگیان و پذیرش دانشجویان خارجی. تعدیل فرآیند جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان رییس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد گفت: آزمون ...
  3. جزئیات جدید پذیرش دانشجوی کارشناسی و ارشد در دانشگاه ...

    www.pana.ir/Pages/News-80908.aspxTranslate this page
    خبرگزاری پانا: سرپرست دانشگاه فرهنگیان ضوابط و جزئیات جدید پذیرش ... دانشگاه و معلمان و هم از خارج از دانشگاه و داوطلبان آزاد اقدام به پذیرش دانشجو در ... آقای محبی نیا؛ منتظر خبر های خوشی از طرف شما،جهت تشکیل مقطع کارشناسی ارشد فرهنگیان ...
  4. ایسنا - سرویس دانشگاه و حوزه

    www.isna.ir/fa/service/UniversityTranslate this page
    رییس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه در چهره دانشجویان خستگی و افسردگی مشهود است، ... New Image1.JPG · پذیرش دانشجو در 17 رشته در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز ... از پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم سال‌تحصیلی جاری در 17 رشته تحصیلی خبر داد. ... حمایت دولت از پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در ایران.
  5. دانشگاه فرهنگیان برای اولین بار دانشجو کارشناسی ... - ایرنا

    www.irna.ir/.../News/...Translate this page
    Islamic Republic News Agency
    کد خبر: 81193374 (4059468) | تاریخ خبر: 19/03/1393 | ساعت: 8:34| ... وزارتخانه، رشته های جدید دیگری را نیز در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان راه اندازی خواهیم کرد. ... وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو در این مقطع حدود 20 هزار نفر است، ... معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به پذیرش دانشجو در مقطع ...
  6. پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه فرهنگیان در10 رشته ...

    www.unp.ir/news/university/bachelor/47395Translate this page
    مجموعه اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسیارسال شده در 01 تیر 1393-22 June 2014| بازدید 5650. پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در10 رشته کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون. رضا ساکی اظهار داشت: این 10 رشته ... رتبه 80 درصد دانشجویان کارشناسی جدید دانشگاه زیر 2000 است · اعلام اسامی ... دانشگاه مشترک خارجی · دانشجویان خارجی
  7. پذیرش دانشجوی کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه فرهنگیان ...

    www.unp.ir/news/university/bachelor/46657Translate this page
    پذیرش دانشجوی کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه فرهنگیان ویژه معلمان. ... ناپیوسته در دانشگاه فرهنگیان ویژه معلمان. مجموعه اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسیارسال شده در 16 خرداد 1393-06 June 2014| بازدید 2207 ... رتبه 80 درصد دانشجویان کارشناسی جدید دانشگاه زیر 2000 است · اعلام اسامی ... دانشگاه مشترک خارجی · دانشجویان خارجی
  8. اخبار دانشگاه - پرتال دانشگاهی کشور

    www.unp.ir/university/university-newsTranslate this page
    اخبار دانشگاه بخش های مختلف اخبار دانشگاهی کشور در مقاطع تحصیلی دکتری کارشناسی ... جمعی از دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ساوه در اردوی یک روزه ... عضو گروه زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی واحد ارومیه با تاکید بر اینکه بومی سازی ... سنجش آموزش کشور گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی ظرفیت‌های جدید و تکمیل ...
  9. آزمون دانشگاه آزاد ( سایت اخبار دکتری ، کارشناسی ارشد ...

    www.phdazmoon.org/Translate this page
    ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد 94 زمان اعلام نتایج کنکور ارشد | نتایج تکمیل ظرفیت دکتری | کارت ورود به جلسه | انتخاب رشته ... حمایت دولت از پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در ایران ... تعدیل فرآیند جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذر ۲۱, ۱۳۹۳ ... اختصاص سه سهمیه در کنکور دکتری ۹۴/ اعمال قانون جدید ایثارگران آذر ۲۰, ۱۳۹۳.
  10. سایت دکتری مدیریت

    www.phdmanagement.ir/Translate this page
    پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل نیمسال اول 94-93 ... منابع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری | آزمون ارشد 93 کشاورزی | اخبار ..... حمایت دولت از پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در ایران ... تعدیل فرآیند جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ... اختصاص سه سهمیه در کنکور دکتری ۹۴/ اعمال قانون جدید ایثارگران.
  11. حمایت دولت از پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در ایران ...

    www.phdmanagement.ir/...news/حمایت-دولت-از-پذیر...Translate this page
    ارسال توسطمدیر سایت 12 دسامبر 2014 دراخبار آزمون دکتری نظری بدهید ... جهانگیری پذیرش متقاضیان خارجی به ویژه از کشورهای همسایه برای تحصیل در دانشگاه های ایران و ... مجوز لازم برای تمدید برخی ماموریتها و انتخاب اعضاء جدید کمیسیون دائمی دانشگاه تصمیم گیری شد. ... مطلب قبلی تعدیل فرآیند جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ...
  12. جزییات جدید پذیرش دانشجوی کارشناسی و ارشد در دانشگاه ...

    www.ghatreh.com/news/.../جزییات-جدید-پذیرش-دانش...Translate this page
    May 14, 2013 - سرپرست دانشگاه فرهنگیان ضوابط و جزییات جدید پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان Ø. ... اخبار نرخ ارز · قیمت طلا · قیمت سکه · آب و هوا ... حمایت دولت از پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در .
  13. ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان رو به کاهش است ...

    www.ghatreh.com/news/.../ظرفیت-پذیرش-دانشجو-دان...Translate this page
    ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان رو به کاهش است و با ادامه این روند در طول ... اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج ... مجموعه اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاهارسال شده در 16 امرداد 1393-07 August 2014| بازدید 1389 ... امکانات جدید پرتال: خبر ...
  14. پذیرش بیش از 4000 ورودی جدید در دانشگاه گیلان - کنکور

    konkur.in › کارشناسی ارشداخبار کارشناسیTranslate this page
    Sep 18, 2014 - همه اخبار; اخبار دبیرستان; اخبار کارشناسی; اخبار ارشد; اخبار دکتری ... حمایت دولت از پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در ایران. 21 آذر 1393. تعدیل فرآیند جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان .... وی با اشاره به پذیرش 4600 دانشجو در سال تحصیلی جدید در دانشگاه گیلان گفت: از این تعداد حدود 2200 دانشجوی ...
  15. خبر های مهم فرهنگیان - پذیرش دانشجوی جدید در مقطع کارشناسی ...

    teacher-news.blogfa.com/post/152Translate this page
    سرپرست دانشگاه فرهنگیان، از پذیرش دانشجوی جدید در مقطع کارشناسی ارشد از مهر ماه 93 ... مهرمحمدی درباره پذیرش دانشجویان مرتبط با تربیت معلم در سایر دانشگاه‌ها از جمله .... اقتصاد ========= » ترکان:شرکت های خارجی علاقه مند به سرمایه گذاری در ...
  16. سراسری - سازمان سنجش آموزش کشور

    www.sanjesh.org/group.aspx?gid=1Translate this page
    ... پردیس‌های دانشگاه فرهنگیـان و علوم ‌ورزشی و ارتباط تصویری‌ دانشگاه تربیت ... تحصیلی) موضوع قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ...
  17. دانشگاه‌ فرهنگیان در کنکور ۹۳ دانشجو می‌پذیرد - ایران پژوهان

    www.iranresearches.ir/.../اخبار...دانشگاهی/1476-دانشگ...Translate this page
    Jan 4, 2014 - سرپرست دانشگاه فرهنگیان درباره رشته‌های جدید اضافه کرد: احتمال دارد بعضی از رشته‌های مورد نیاز ... اطلاعیه مشروح جزئیات پذیرش دانشجویان ایرانی خارج از کشور در دانشگاه اصفهان(1392/6/4) ... مجموعه: اخبار علمی ، پژوهشی و دانشگاهی.
  18. جذب دانشجو در 8 رشته کارشناسی ارشد از سال 93 در صورت اخذ مجوز

    www.yjc.ir/.../news/.../جذب-دانشجو-در-8-رشته-کارشنا...Translate this page
    Jan 21, 2014 - کد خبر:۴۷۱۴۷۶۹ ... ورود هفده هزار دانشجوی جدید به دانشگاه فرهنگیان؛ ... را به صورت علنی مطرح کرده باید به سمت بهینه سازی شیوه پذیرش دانشجو رود.
  19. اند یشگاه معلم 1

    andishgah1.blogfa.com/Translate this page
    اند یشگاه معلم 1 - اجتماعی / آموزشی و ادامه تحصیل فرهنگیان - ارتقا' آگاهی معلمان ازضوابط ومقررات. ... ضرورت بازنگری و تغییر الگوی پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان .... دستورالعمل جذب همکاران تبعی در مدارس دولتی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ... دفتر امور کارورزی برای شناسایی مدارس و مدیران آماده همکاری با دانشگاه خبر داد.
  20. نحوه پذیرش دانشجو در دانشکده خبر دانشگاه آزاد اسلامی

    tnews.ir/news/9EEF29107381.html - Translate this page
    نحوه پذیرش دانشجو در دانشکده خبر دانشگاه آزاد اسلامی دکتر علوی فاضل درباره چگونگی و ... از شورای گسترش وزارت علوم در رشته های مصوب جدید، از مهر امسال دانشجو پذیرش کند. ... موسسه آموزش عالی دانشگاه غیر دولتی دانشجویان خارجی مصوبات آموزش عالی هشدار به داوطلبان ... ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان رو به کاهش است.
  21. نتایج جستجو برای شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ...

    khabarfarsi.com/search?...شرایط%20پذیرش%20دانش...Translate this page
    دریافت روزانه آخرین اخبار مرتبط با این موضوع در ایمیل خود(کلیک کنید) .... ارزان تر از دانشگاه های آمریکاست و هم ظرفیت پذیرش این دانشگاه ها برای دانشجویان خارجی نسبت .... شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در سال جدید را کسب معدل 15و کف ...
  22. شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان اعلام شد – جدیدترین اخبار ...

    www.momtaznews.com/شرایط-ورود-به-دانشگاه-فرهن...Translate this page
    شباهت عجیب بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی ... براساس این گزارش، متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید ... نیوز منتشر گردیده است با ورود به سال جدید آمار مسافران نوروزی استان مرکزی رو به افزایش می باشد و در روز دوم تعطیلات ... پذیرش ۲۵ هزار دانشجو در ۱۶ رشته در دانشگاه فرهنگیان این خبر در تاریخ ...
  23. شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان در ...

    www.ssmt.ir/.../شرایط+و+ضوابط+پذیرش+دانشجو+بر...Translate this page
    شرایط , ضوابط پذیرش , دانشجو , دانشگاه فرهنگیان , کنکور شرایط - ضوابط پذیرش- ... اخبار دانشگاه کارشناسی ارشد استخدام دکتری کاردانی کنکور کارشناسی .... اخذ مدرک پیش دانشگاهی و دو سال آخر دبیرستان برای داوطلبان نظام جدید در یک بخش، شهر و یا ... ج) داوطلبانی که سه سال آخر محل تحصیل را در خارج از کشور گذرانیده اند، استان محل ...
  24. مؤسسه آموزش عالی گلستـان: صفحه اصلی

    www.golestan.ac.ir/
    اطلاعیه ها; اخبار آموزشی; اخبار پژوهشی; اخبار دانشجویی و فرهنگی; اخبار اداری مالی; دریافت فرم ها ... آموزش عالی گلستان در دومین دوره مسابقات کشوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در دومین دوره. ... پردیس‌های دانشگاه فرهنگیـان و علوم ‌ورزشی و ارتباط تصویری‌ دانشگاه تربیت ... حمایت دولت از پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در ایران
  25. اخبار آزمون کارشناسی ارشد | دانلود آهنگ جدید

    www.dlnewmusic.ir/tag/اخبار-آزمون-کارشناسی-ارشدTranslate this page
    مسعود شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جذب دانشجوی دانشجوی خارجی در دانشکده و ... پذیرش دانشجوی کارشناسی ناپیوسته ویژه معلمان در دانشگاه فرهنگیان.
  26. پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کاهش نیافته است - خبر پو

    khabarpu.com/h.php?t=180-xFA-xNEWS...x...Translate this page
    7 days ago - پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کاهش نیافته است ایرنا|خبر پو,مرجع اخبار. ... خبر پو,آخرین اخبار ایران وجهان,جدید ترین اخبار روز,تازه ترین اخبار .... آخرین اخبار افغانستان,خبرهای تحولات افغانستان و افغانی · آخرین اخبار مصر ...
  27. دانشجویان فرهنگیان سمنان

    farhangiansemnan.blogfa.com/Translate this page
    دانشگاه فرهنگیان برای نظام تعلیم و تربیت ایجاد مشکل می‌کند به گزارش سرویس خبر ... نحوه آموزش زبان خارجی در مدارس سال ها است که به عنوان نقطه ضعف آموزش و پرورش .... شروع سال تحصیلی جدید را به تمام دانشجویان و فرهیختگان گرامی و به ویژه معلم های ... به موجب تفاسیر سلیقه‌ای که هر دوره توسط مسئولین دانشگاه صورت پذیرفته در ...
  28. جدول شهریه دانشگاهها در سال تحصیلی جدید اعلام شد/ پذیرش ...

    www.phdl.net › آخرین اخبار دکتریTranslate this page
    Aug 27, 2014 - حمایت دولت از پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در ایران. ۲۱ آذر ۹۳ ... تعدیل فرآیند جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ... جدول شهریه دانشگاهها در سال تحصیلی جدید اعلام شد/ پذیرش دانشجوی دکتری ۶۶ میلیون تومانی ... اخبار مشابه :.
  29. دانشجو معلمان خوزستان

    farhangian91-ahwaz.blogfa.com/Translate this page
    تدبیر رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان برای پذیرفته‌شدگان .... رتبه اول دانش آموزان مازندرانی در پذیرفته شدن در دانشگاه فرهنگیان در سال جدید خبر داد. ... پیدا کنند، زنان این خاک خودشان به اسم فستیوال و جشنواره و تفریح به کشورهای خارجی میروند و .
  30. اخبار پیرامون دانشگاه های پردیس

    dvb51.com/mobiquo/minisite/.../MainTopic.php?...Translate this page
    سرپرست دانشگاه کاشان از پذیرش دانشجو از مهرماه سال آینده در پردیس دختران این دانشگاه ... پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز از بین داوطلبان داخلی و خارجی در 37 رشته ... 20 رشته گرایش جدید در پردیس بین‌المللی ارس وابسته به این دانشگاه خبر داد. ..... سرپرست پردیس پسران آیت الله طالقانی دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: دانشگاه ...
  31. خبرگزاری پیشگام نیوز - دانشجو

    pishgamnews.blogfa.com/tag/دانشجوTranslate this page
    Nov 15, 2014 - خبرگزاری پیشگام نیوز - دانشجو | اطلاع رسانی اخبار داخلی و خارجی. ... خبر : دانشگاه پذیرش غیرقانونی دانشجو در 34 مؤسسه .... ایرنا،ˈسید رسول حسینی ˈ روز شنبه در پایان معارفه رییس جدید دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری در ...
  32. ۱۰ هزار دانشجوی جدید در کشورجذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

    www.tasnimnews.com/Home/Single/566324Translate this page
    Nov 23, 2014 - ... جنگ نرم · حقوق‌بشر · دفاتر خارجی · سایر حوزه ها · سیاست‌خارجی · شبه‌قاره · هسته‌ای .... ۱۰ هزار دانشجوی جدید در کشورجذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند ... از جذب ۱۰ هزار دانشجوی جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشجویان از طریق آزمون ... رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به روند پذیرش دانشجویان در این دانشگاه ...
  33. سینیور تست SeniorTest | اخبار آزمون کارشناسی ارشد|سایت ...

    www.seniortest.ir/Translate this page
    افزایش ۲۵ درصدی شهریه‌ متغیر در سال جدید دانشگاه خیام ۹۳-۹۴ ... افزایش شهریه دانشجویان غیرایرانی | افزایش ۵۰ درصدی کمک هزینه تحصیل ... غیر ایرانی : چرایی دریافت شهریه از اتباع غیر ایرانی رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از . ... ۹۳ : معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد: با توجه به ظرفیت در محل‌های جدید، شرکت .
  34. جزئیات جدید پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

    www.77math.ir/post/406Translate this page
    سرپرست دانشگاه فرهنگیان ضوابط و جزئیات جدید پذیرش دانشجو در مقاطع ... که هم از خود دانشجویان دانشگاه و معلمان و هم از خارج از دانشگاه و داوطلبان آزاد اقدام به پذیرش ... در این خبر هم اعلام شده 10 هزار نیرو در کنکور امسال از طریق دانشگاه فرهنگیان پذیرش ...
  35. سیاست‌های نژادپرستانه آمریکا مانعی برای پذیرش دانشجویان ...

    3manage.com/سیاست‌های-نژادپرستانه-آمریکا-مانعی-...Translate this page
    6 days ago - دانشگاه‌های آمریکایی هاروارد و کارولینای شمالی در «چپل هیل» به اعمال سیاست‌های. ... حمایت دولت از پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در ایرانجدید; لزوم توجه به ... شما اینجا هستید »مدیران دانلود » اخبار دانشگاهی » سیاست‌های نژادپرستانه آمریکا مانعی برای پذیرش ... تعدیل فرآیند جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان.
  36. استخدام آموزش و پرورش سال 92

    banki.ir/ads/3865-استخدام-آموزش-وپرورشTranslate this page
    خبر 23 اردیبهشت-آموزش و پرورش به‌زودی آزمون استخدامی برگزار می‌کند ... نیاز به نیرو وجود دارد اما فعلاً ردیف و سهمیه خاصی برای جذب نیروی جدید نداریم. ادامه مطلب... خبر5 اسفند- آموزش و پرورش مجوز استخدام خارج از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان را ندارد ... خبر17 بهمن- وضعیت استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان،نیروهای شرکتی و ...
  37. جزئیات پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان

    www.farsnews.com/newstext.php?...Translate this page
    Fars News Agency
    Sep 22, 2014 - سرپرست دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با فارس خبر داد ... سرپرست دانشگاه فرهنگیان در خصوص زمان پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در این ...
  38. آخرین اخبار - سامانه صدای مشاوره تحصیلی - پذیرش دانشگاه ...

    iranianmag.ir/detail/1585498/article/3Translate this page
    پذیرش دانشگاه فرهنگیان درسال 94 95 - 1393/9/16, آیا دانشگاه فرهنگیان دانشجوی کارشناسی ارشد جذب ... 1393/9/18, دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه در 9 رشته جدید دانشجو می پذیرد ... 1393/9/16, پرسش های در مورد بورسیه خارج از کشور - شرایط بورسیه.
  39. وبلاگ علمی خبری دانشجو معلمان - خبر کلی

    daneshjoomoalleman.blogfa.com/category/34Translate this page
    وبلاگ علمی خبری دانشجو معلمان - خبر کلی - خبر-مقاله-اطلاعات-دانشجو معلمان و ... ... سلام بخشنامه جدید دانشگاه فرهنگیان درمورد کسر از حقوق در سه ماه تابستان رو هرکی دیده اعلام کنه ... موضوعات مرتبط: متفرقه، طنز، خبر کلی، خارج از بحث .... پذیرش دانشجو معلم برای دوره های کارشناسی (پیوسته، ناپیوسته) و کارشناسی ارشد در سال جاری.
  40. تسهیلات جدید برای ادامه تحصیل خارج از کشور - فرهنگیان نیوز

    www.farhangiannews.ir/view-20528.htmlTranslate this page
    Jul 21, 2014 - وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت دانشگاه‌ها در مقطع کارشناسی تقریبا. ... دانش آموزان ایرانی که در خارج از کشور هستند خبر داد تا بتوانند از ظرفیت دانشگاه ها ... وی به شیوه‌های پذیرش این دانشجویان اشاره کرد و ادامه داد: این دانشجویان می توانند ...
  41. دانشگاه - خبرگزاری عتبات

    www.atabatnews.ir/index.php?idservis=94Translate this page
    رئیس دانشگاه آزاد نهبندان خبر داد دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان مهر امسال 90 دانشجو پذیرش کرد ... دانشجو پذیرش کرد، این درحالی است که نرم پذیرش در این دانشگاه 130 نفر است و این افت دانشجو .... اعضای جدید هیأت امنای دانشگاه امیرکبیر تا مهرماه تعیین می‌‌شوند .... مشکلات اخلاقی و امنیتی دختران دانشجوی ایرانی سال 88 در دانشگاه‌های خارجی.
  42. دانشگاه علوم پزشکی ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    fa.wikipedia.org/.../دانشگاه_علوم_پ...Translate this page
    Persian Wikipedia
    خبر ادغام با اعتراضاتی از سوی دانشجویان و اساتید رو به رو شد. .... گونه‌ای که حتی توانستیم در حدود ۱۰ تا ۱۲ دانشجوی خارجی در دانشکده پذیرش نماییم. .... این دانشگاه با عنوان جدید و آرم تایید شده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ایران قرار گرفت. .... تربیت معلم: دانشگاه شهید رجایی • دانشگاه فرهنگیان: شهید بهشتی • شهید شرافت.
  43. برچسب ها - پذیرش دانشجو - عصر ایران

    www.asriran.com/fa/tag/1/پذیرش%20دانشجوTranslate this page
    ... پذیرش دانشجو... کد خبر: ۳۶۹۷۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ... کرد دانشجویان خارجی بعد از انجام مصاحبه ای از سوی... دانشگاه پذیرفته می شوند اما دانشجویان ایرانی باید در کنکور... فعال تر کند وی ... ثبت نام دوره های کاردانی نظام جدید از امروز. تمامی داوطلبین ... حال حاضر 64هزار نفر دانشجو در پردیس های دانشگاه فرهنگیان... کشور تحصیل ...
  44. اخبار کنکور و دانشگاه - بیتوته

    www.beytoote.com/news/university-test/Translate this page
    دانشگاه,اخبار دانشگاه,دانشگاه آزاد,پیام نور فراگیر,کنکور,پیام نور,کارشناسی,کارشناسی ارشد,دکتری کنکور 91,ثبت نام کنکور 92 ... پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش‌محور بدون آزمون متوقف شد ..... تسهیلات جدید برای ادامه تحصیل ایرانیان خارج از کشور ...
  45. جزئیات جدید کنکور سراسری 93 اعلام شد - نمناک

    namnak.com › اخباردانشگاهTranslate this page
    نمناک · اخبار · دانشگاه جزئیات جدید کنکور سراسری 93 اعلام شد ... 7 تیرماه در 364 شهرستان و بخش مختلف کشور و 15 کشور خارجی برگزار خواهد شد. ... 92/9/10: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 93 برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، نوبت دوم ... عالی و همچنین دانشگاه های پیام نور، مؤسسات غیرانتفاعی و دانشگاه فرهنگیان از روز ...
  46. دانشجو - EduPress.ir پایگاه اطلاع رسانی تخصصی آموزش

    www.edupress.ir/Default,fa-IR,EduPress,Content,News...Translate this page
    تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۸ آبانسـاعت انتشار خبر : 10:08:03 ... وجود افزایش درآمد تحقیقات خارجیِ دانشگاه‌های سوئد در سال 2013 میلادی،‌ تعداد دانشجویان جدید مقطع ... پذیرش دانشجو در رشته‌های متناسب با شرایط اقلیمی مناطق مختلف کشور .... پردیس شهید بهشتی(دانشگاه فرهنگیان) هرمزگان از پذیرش دانشجو از میان داوطلبان آزمون ...
  47. Shahrekord University - صفحه نخست

    www.sku.ac.ir/Translate this page
    Shahrekord University
    2خبر[18/9/1393] یادواره‌ی شهدای دانشجوی دانشگاه شهرکرد برگزار شد ... انتشار شماره‌ی جدید نشریه‌ی آنلاین علوم درمانگاهی دامپزشکی ایران در دانشگاه شهرکرد.
  48. فراخوان اولین همایش تعلیم وتربیت و دانشگاه فرهنگیان - مرداد 93

    www.iranconferences.ir/.../4503-فراخوان-اولین-هم.htm...Translate this page
    نقش دانشگاه فرهنگیان در تحول بنیادین آموزش و پرورش - نقش دانشگاه فرهنگیان در توسعه ... اخبار دانشگاهی ( دکتری ، کارشناسی ارشد ) ... شرایط پذیرش دانشجو در دوره‌های بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد (93/9/17) · ثبت‌نام .... همایشهای خارجی جدید.
  49. استخدام دانشگاه فرهنگیان سال ۹۳ (تجربیات آزمون + خبر اعلام ...

    www.e-estekhdam.com/استخدام-دانشگاه-فرهنگیان/Translate this page
    1 day ago - شرکت کنندگان آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان لطفا تجربیات خود را در ... ظرفیت پذیرش از داوطلبان برای مصاحبه عمومی و مهارت تخصصی دعوت خواهد شد. .... گواهینامه های مرتبط با مهارت شغلی و سوابق تجربی، زبان خارجی، مدارک ایثارگری و … ... ۲, کارشناس امور دانشجویی (کد ۲۰۰۲), دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق ...
  50. پردیس - دانش نیوز

    www.daneshnews.com/.../fgYxBi8GzAYzBg==.aspxTranslate this page
    پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز از بین داوطلبان داخلی و خارجی در مقطع کارشناسی ارشد ... آغاز پذیرش دانشجوی ارشد در پردیس دانشگاه مازندران از 16 بهمن 1391/11/14 ... از پذیرش دانشجو در 37 رشته گرایش کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی جدید خبر داد. .... 25 هزار دانشجوی جدید امسال وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند 1391/03/06.
  51. دانشگاه علوم اسلامی رضوی دانشجو می‌پذیرد razavi | PhD ...

    pnu.hamisheonline.com/show.php?...news.../دانشگاه...Translate this page
    Apr 4, 2014 - حمایت دولت از پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در ایران ۲۱ آذر ۹۳ اخبار ... تعدیل فرآیند جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ۲۱ آذر ۹۳ اخبار دکتری 93 ... در کنکور دکتری ۹۴/ اعمال قانون جدید ایثارگران ۲۰ آذر ۹۳ اخبار دکتری 93 ...
  52. عابدی نیوز - اخبار آموزش وپرورش

    abulghasem.blogfa.com/cat-7.aspxTranslate this page
    Aug 21, 2012 - پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و رشته‌های جدیدی را در ارتباط با آموزش و پرورش .... صورت گرفته که آموزش و پرورش با پذیرش و تربیت دانشجوی دکتری، ...
  53. میگنا - جزئیات جدید نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

    www.migna.ir/vdcaoin6.49nio15kk4.htmlTranslate this page
    Mar 1, 2013 - آیین‌نامه جدید نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد از سوی رییس دانشگاه ... بر اساس این آیین‌نامه میهمانی دانشجویان در هر سال تحصیلی تا سقف 20 درصد کل پذیرش دانشجویان ... اولیه در معاونت بین‌الملل و سپس با تایید شورای انتقال دانشجویان خارج .... جزییات پذیرش دانشجو - معلم کارشناسی و ارشد در دانشگاه فرهنگیان.
  54. اخبار کنکور سراسری - دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

    chamrantm.rozblog.com/cat/66Translate this page
    Aug 15, 2014 - اطلاعیه سنجش د خصوص انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان 93 ... وی در خصوص سیر نزولی پذیرش ظرفیت دانشجو از 17 هزار به ده هزار نفر اظهار داشت: نیاز .... 4- آن دسته از داوطلبانی که دیپلم خود را بر اساس نظام جدید آموزش متوسطه از سال 1384 ... علوم تجربی و علوم انسانی) در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود.
  55. جام جم کسانی در دانشگاه فرهنگیان، کارشناسی ارشد می خوانند ؟

    www.jamejamonline.ir/newspreview/1653980778008...Translate this page
    رهبری · دولت · مجلس · قوه قضائیه · برنامه هسته‌ای · سیاست خارجی ... کد خبر :1653980778008298913 تاریخ :دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 11:13 بازدید :346 ... سرپرست دانشگاه فرهنگیان در خصوص زمان پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در این دانشگاه خاطرنشان کرد: از مهرماه دانشجو می ... نگرانی جدید مردم: جنجال گوجه فرنگی‌های سرطان‌زا.
  56. پذیرش رشته های دکتری دانشگاه

    rss.persianwet.ir/پذیرش_رشته_های_دکتری_دانشگاه_...Translate this page
    برخی از دانشگاههای کشور ظرفیت جدیدی برای پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلی تکمیلی .... رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از گسترش پذیرش دانشجوی بورسیه خارجی در این دانشگاه خبر داد. .... تعدیل فرآیند جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذر ۲۱, ۱۳۹۳.
  57. اخبار روز - شبکه گسترده

    widenet.ir/اخبار-روز.html?start=550Translate this page
    وی اضافه کرد: مدرسه قدیمی دارالفنون با کاربری جدید برای دانشگاه فرهنگیان در نظر .... از پذیرش 60 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه فرهنگیان خبر داد .... که از کنکور سراسری قبول می‌شوند از این گزینش داخلی نیز موفق خارج می‌شوند.
  58. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان

    www.farhangian-hormozgan.blogfa.com/Translate this page
    دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان - جایی برای فرهنگیان. ... مخصوص بچه های ورودی جدید که منتظر حقوق اند! ... تجربی در صبح جمعه 6/4/93، داوطلبان گروه آزمایشی زبانهای خارجی در بعدازظهر جمعه 6/4/93 و گروه ... خبر دار شدیم بالاخره دانشگاه با آموزش و پرورش سر موضوع کسر حقوق توافق کردند و ... فرهنگیان در سال 93 پذیرش نداره چون تو.
  59. اخبار پیرامون دانشگاه های پردیس - مای سیویل

    www.mycivil.ir/.../Thread-اخبار-پیرامون-دانشگاه-های-...Translate this page
    Jan 19, 2013 - 10 posts - ‎1 author
    رییس دانشگاه شهید چمران اهواز: ایجاد 20 رشته جدید تحصیلات تکمیلی در پردیس دانشگاه شهید چمران/دلیل جذب پایین دانشجوی خارجی » سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشی کد خبر: ... جزییات پذیرش دانشجو در پردیس ارس دانشگاه تهران/ارایه وام به .... سرپرست پردیس پسران آیت الله طالقانی دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: ...
  60. آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد - نیوزام

    www.newsum.ir/tags/konkur/Translate this page
    پذیرش دانشجوی دندانپزشکی در کنکور 93 کاهش نیافته است .... معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه از رساله‌های دکتری و کارشناسی ارشد مرتبط با تربیت معلم ... ایجاد 48 رشته جدید تحصیلی دانشگاهی در مقاطع مختلف تصویب شد ..... دانشگاه آزاد آکسفورد افتتاح شد/ ورود برای ایرانی ها با کنکور، خارجی ها، بدون کنکور.
  61. جزئیات و آخرین اخبار کنکور سراسری 93 - تالار گفتگوی هم میهن ...

    forum.hammihan.com › ... › دانشگاه و دانشجویانTranslate this page
    Dec 10, 2013 - 15 posts - ‎1 author
    جزئیات و آخرین اخبار کنکور سراسری 93 مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبتنام کنکور 93 ا. ... سراسری 93 برای پذیرش دانشجویان در دورههای روزانه، نوبت دوم یا شبانه، ... آن دسته از کد رشتههای تحصیلی دانشگاه آزاد، پذیرش در رشتههای مذکور بر ... آزمایشی هنر و یا زبان خارجی و یا گروههای هنر و زبان خارجی متقاضی شود.
  62. مهرماه امسال"پردیس بین الملل علوم پزشکی تهران"دانشجوی جدید ...

    kaninet.ir/مهرماه-امسالپردیس-بین-الملل-علوم-پزشک/Translate this page
    مهرماه امسال”پردیس بین الملل علوم پزشکی تهران”دانشجوی جدید می پذیرد · اخبار, ثبت نام ها, وی‍ژه ها · کانی نت; نظرها : ۰ ... الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: پذیرش دانشجو در آزمون سراسری سال ۹۳ در تمامی ... وی با بیان اینکه در حال حاضر در پردیس بین الملل ۱۰۰ دانشجوی خارجی در این دانشکده ... دانشگاه فرهنگیان شهرستان دشتی.
  63. راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان ورود ...

    universityiran.persianblog.ir/1390/7/
    Oct 22, 2011 - دستورالعمل جدید فراخوان بورس خارج از کشور از سوی وزارت علوم ابلاغ شد ... داوطلبانی که دارای پذیرش از دانشگاه‌های معتبر خارجی و همچنین نمره آزمون زبان ام اس .... کرد: اگر در محیط خانواده همفکری و همکاری نباشد، زحمت معلمان به نتیجه نمی‌رسد. .... مهلت نهایی کردن ثبت‌نام پذیرفته شدگان دانشجو و اساتید تا 5 آبان‌ماه خبر داد.
  64. مرکز تربیت معلم شهید رجایی بهترین مکان برای پذیرش ...

    www.icana.ir/Fa/News/207813Translate this page
    Oct 2, 2012 - نماینده بابل در مجلس گفت: قرار بود مرکز تربیت معلم شهید رجایی استان مازندران، به عنوان مکانی برای پذیرش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان انتخاب شود که با وجود وعده‌ها ... چاپ خبر SendEmail ... یکی از پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در سال جدید تحصیلی، دانشجو پذیرد، اما با کمال ناباوری در اقدامی غیرفرهنگی و خارج از ...
  65. ورودی های 91 دانشگاه فرهنگیان - شرایط بورسیه و پرسشهایی در ...

    tarbiatmoallem91.blogfa.com/post/139Translate this page
    Nov 23, 2012 - ارائه اخبار مربوط . ... پاسخ گویی به همکاران جدید و یاری آنها در مسائل مختلف ... 4- آیا افراد قبول شده برای پذیرش از دانشگاه های خارجی شخصاً می توانند مدارک ... اداره کل ریز نمرات دانشجو را دریافت و ترجمه آن را در اختیار بورسیه قرار می دهد ...
  66. دانشجویان - پایگاه اطلاع رسانی استان لرستان|سفیرافلاک

    safireaflak.ir/fa/search.php?str_search=دانشجویانTranslate this page
    جهان در حال گذر به یک وضع جدید است/ایران حرف نوین و موج‌آفرین دارد. رهبر انقلاب .... معاون فرهنگی دانشگاه لرستان از برگزاری همایش سیره علوی در این دانشگاه خبر داد. پایگاه اطلاع ... عضویت معلمان و دانش آموزان در کتابخانه های بروجرد نیم بها شد. پایگاه اطلاع ..... پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه لرستان پیگیری می شود. پایگاه اطلاع ...
  67. آغاز ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 دانشگاه پیام نور ...

    pnuna.com/.../آغاز-ثبت‌-نام-پذیرش-بدون-آزمون-مهر-سا...Translate this page
    Aug 7, 2014 - COM) : بر اساس ماده 5 قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش .... در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یکسال سپری نشده باشد. ... و زبا ن های خارجی) در آزمون سراسری سال 1393 ثبت نام نموده اند، در صورت ... دوست عزیز لطفا در خبر بالا ، قسمت مربوط به (نکتـــه مهـــم در مورد ...
  68. پذیرش دانشجو در واحد قرآنی دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی در ترم جدید

    www.iqna.ir/fa/News/1473679Translate this page
    بین المللشعب خارجی · شعب استانی ... پذیرش دانشجو در واحد قرآنی دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی در ترم جدید. یک شنبه 25 آبان 1393 11:20 شماره خبر : 1473679 ارسال به دوست نسخه قابل چاپ .... چشم‌انداز دانشگاه فرهنگیان تحقق مراتب حیات طیبه است.
  69. مقطع دکتری

    mazandaran.irib.ir/component/search/?...allTranslate this page
    Posted in خبر/علمی ... پذیرش 6 رشته جدید دکتری و کارشناسی ارشد در دانشگاه مازندران ... افتتاح شد و در 12 کد رشته در مقطع دکتری و فوق لیسانس دانشجو می‌پذیرد و زمینه برای جذب دانشجویان خارجی فراهم است که می‌تواند . ... رئیس دانشگاه فرهنگیان نوشهر، جزئیات تحصیل از مقطع دیپلم تا دکتری را در دانشگاه فرهنگیان تشریح کرد.
  70. پذیرش دانشجو

    www.callforpapers.ir › ... › اخبار دانشگاهها و پژوهشگاههاTranslate this page
    پذیرش دانشجو. ... تصویب 48 رشته جدید در شورای گسترش وزارت علوم ... از آغاز ثبت نام آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به ترتیب از نهم و دهم آذر ماه خبر داد.
  71. تصویب پذیرش دانشجوی پولی در دانشگاه‌ دولتی - سایت خبری ...

    www.tabnak.ir › صفحه نخستاجتماعیTranslate this page
    Nov 3, 2010 - کد خبر: ۱۲۸۷۲۵ ... در بند نخست (مربوط به پذیرش دانشجوی پولی در دانشگاه‌های دولتی)، ... به تاسیس شعب جدید دانشگاه‌ها و پذیرش دانشجوی بدون کنکور) نیز چندین ... 2 دانشگاه تهران در جای دیگری از شهر تاسیس شود و خارج از آزمون سراسری و با اخذ وجه، دانشجو بپذیرد. ..... مرخصی زایمان فرهنگیان از ابتدای آذر اجرایی شد.
  72. حقوق به دانشجو می دهد / مزایای جالب دانشگاه فنی و حرفه ای - خبر

    boyernews.com/.../دانشگاهی-که-بجای-شهریه،-حقوق-به...Translate this page
    Feb 18, 2014 - کرسی ازاد اندیشی در دانشگاه فرهنگیان اهواز + تصاویر ... به گزارش بویرنیوز، دکتر سهراب رضایی در نشست خبری که صبح امروز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه در سالن جلسات دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد با اشاره به طرح جدید نظام پذیرش و آموزش ... سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای همچنین از پذیرش دانشجو خارجی در این ...
  73. صفحه اصلی-پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه نیوز

    daneshgahnews.com/Translate this page
    همزمان با اربعین حسینی صورت می‌گیرد اقامه عزای هیئت‌های دانشجویی در محضر رهبر ... اخبار مهم; تازه ها; پربیننده ترین; پرونده ورزشی ... اتمام مهلت سرپرستی در دانشگاه تهران صلاحیت سرپرست دانشگاه‌های بزرگی همچون ... گفته می شود با ابلاغ کتاب جدید تعرفه های پزشکی در فاز سوم اجرای طرح تحول ... معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد
  74. امکان حضور دانشجویان خارجی در مراسم - خبرگزاری مهر

    www.mehrnews.com/news/.../دانش...Translate this page
    Mehr News Agency
    پذیرش دانشجویان و اساتید معتکف در مساجد دانشگاه‌های تهران و برخی از شهرستان ها از بعد از اذان مغرب و عشاء ... شناسهٔ خبر: 2060970 پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹ ... طوسی شهید بهشتی و فرهنگیان، میزبان دانشجویان و دانشگاه تربیت مدرس میزبان اساتید معتکف خواهد بود. ... دریای خزر " آب "می رود/ آغاز دور جدید نوسانات دریاچه با کاهش تراز ...
  75. پذیرش دانشجویان خارجی در پردیس دانشگاه اصفهان | اصفهان شرق

    esfahanshargh.ir/.../پذیرش-دانشجویان-خارجی-در-پردی...Translate this page
    Sep 22, 2014 - به گزارش اصفهان شرق؛ مرتضی حاج حسینی اظهار کرد: دانشگاه پردیس بر اساس ... دانشجو پذیرفته و امسال نیز 10 گرایش جدید در دکتری و 6 گرایش جدید در ارشد اضافه شده است. ... وی با اعلام این خبر که موافقت پذیرش دانشجویان تبعه خارجی در این ... کانون بازنشستگان فرهنگیان جرقویه علیا افتتاح شد · اجتماع بزرگ ...
  76. جدید ترین اطلاعیه ی سازمان سنجش و اخبار قبولی کنکور92

    www.kanoon.ir/Article/39171Translate this page
    Sep 11, 2013 - زبانهای خارجی ... دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ..... براساس مصوبات نوزدهمین جلسه کار گروه ماده 4 قانون پذیرش دانشجو مصوب ...
  77. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان - اخبار

    uf-kurd.blogfa.com/category/1Translate this page
    Aug 16, 2014 - دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان - اخبار - - دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ... رییس جدید بنت الهدی صدر سنندج یادآور شد: دانشجویان خروجی پردیس ها باید ... دانشجویان در مجلات معتبر داخلی و خارجی از دیگر کارهای صورت گرفته در این پردیس است. ... حجت الاسلام و المسلمین شیخ الاسلام، پذیرش مسؤولیت در نظام جمهوری ...
  78. اخبار دانشگاه فرهنگیان و آموزش وپرورش - وب جامع دانشجویان ...

    tts-tarbiyat.blogfa.com/category/1Translate this page
    وب جامع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان - اخبار دانشگاه فرهنگیان و آموزش وپرورش - ... ی ساختار تشکیلاتی جدید دانشگاه فرهنگیان داریم که البته هنوز به امضای ریاست محترم ... بیش از 350 هزار دانش آموز از کشورهای عراق و افغانستان و سایر اتباع خارجی است. ... در دانشگاه فرهنگیان گفت : امسال برای اولین بار در پذیرش دانشگاه فرهنگیان از ...
  79. جزئیات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی و کاردانی و کارشناسی ...

    malekaniau.ac.ir/.../ForStudents/SingleNEWSDrawing....Translate this page
    وی در ادامه تأکید کرد: پذیرش دانشجو در این دوره تنها برای نیمسال دوم سال تحصیلی ... دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی و یا مدرک ... و مهاجرین خارجی وزارت کشور، شرکت دانش‌آموزان خارجی مقیم در دوره‌های خاص دانشگاه‌ها و ... ناصر اقبالی با اعلام این خبر به گفت: داوطلبان می توانند به سایت مرکز آزمون به ...
  80. ساحل علم - شرایط واحداهای بین الملل پزشکی

    moshaverh-amiri2010.blogfa.com/.../شرایط-واحداهای-ب...Translate this page
    معاون وزیر بهداشت خبر داد: ... نحوه پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاههای بین الملل ... برچسب‌ها: شرایط جدید بین الملل ها, شرایط جدیدپردیسها, شرایط جدیدپذیرش بین الملل ها ... اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز،بین الملل ،فرهنگیان وسایر رشته های ...
  81. گزارش تصویری مراسم عزاداری پردیس شهید بهشتی دانشگاه ...

    www.hormozpress.ir/گزارش-تصویری-مراسم-عزاداری-...Translate this page
    حمایت دولت از پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در ایران · نماهنگ/سلام رهبر انقلاب بر امام حسین(ع) ... دانشگاه فرهنگیان هرمزگان11 300x200 گزارش تصویری مراسم عزاداری پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان ... آخرین اخبار وبسایت ... به سد بسیج برمی‌خورند · رونمایی از بسته جدید اشتغالی دولت/ قفل بیکاری بالاخره باز می‌شود؟
  82. سایت مرجع علمی دانشگاه ابن یمین سبزوار

    ebne-yamin.vcp.ir/Translate this page
    این سایت برای ایجاد مرجع علمی و جزوه ای مخصوص دانشجویان این دانشگاه طراحی شده است. ... اخبار روز دانشگاه · :. اخبار جدید دانشگاه فرهنگیان و پذیرش دانشجویان خارجی.
  83. پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی ارشد در دوره ...

    ic.um.ac.ir/index.php?option...id...Translate this page
    May 10, 2014 - توضیحات: دسته: آخرین اخبار: نمایش از شنبه, 20 اردیبهشت 1393 07:52: نوشته ... مهلت ثبت‌نام جدید تا چهارشنبه 21خرداد، ساعت 24 می‌باشد. ... طبق ماده 2 آئین نامه، پذیرش دانشجویان و دانش آموختگان دوره های مختلف(روزانه، ... ویژه فرهنگیان ... بنابراین کسانی که دوره کارشناسی ارشد آنها غیر از دانشگاه دولتی( از جمله، پیام ...
  84. اخبار دانشگاه فرهنگیان | مجله خبری فرهنگیان

    farhangian-news.com/?tag=اخبار-دانشگاه-فرهنگیانTranslate this page
    احداث پردیس, اخبار دانشگاه فرهنگیان, امکانات, بودجه, تخریبی, دانشجو معلم, دانشگاه فرهنگیان, ... عالی فرهنگیان منطقه ۷ کشوردر شهرکرد اظهارداشت: فعالیت روسای جدید در دانشگاه های فرهنگیان، […] ... جذب دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان گفت: موفق به کسب مجوز پذیرش دانشجوی ..... آمار دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس ایران ...
  85. ادامه تعطیلی پنجشنبه مدارس درسال جدید - بولتن نیوز

    www.bultannews.com › صفحه نخستفرهنگیTranslate this page
    Sep 6, 2014 - حمایت از پذیرش دانشجوی خارجی ... 12 هزار دانشجو وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند ... فانی در ادامه از نوسازی و مقاوم شدن دو سوم مدارس در سطح کشور خبر داد و بیان کرد: یک سوم دیگر در قالب مقاوم سازی در برنامه‌های پیش‌رو است که امیدواریم با ...
  86. آمار دانشجویان جدید الورود دانشگاهها/ جدول - آفتاب

    aftabnews.ir/fa/news/260465Translate this page
    Sep 7, 2014 - کد خبر: ۲۶۰۴۶۵ ... آمار دانشجویان جدید الورود دانشگاهها/ جدول ... بر اساس اعلام سازمان سنجش که ظرفیت های پذیرش را از دانشگاه های کشور دریافت کرده است، بیشترین میزان ... گروه آزمایشی, علوم ریاضی و فنی, علوم تجربی, علوم انسانی, هنر, زبان های خارجی, جمع ظرفیت ... فرهنگیان, 2644, 5130, 6771, -, 507, 15052 نفر.
  87. کارشناسی دات کام

    www.karshenasi.com/Translate this page
    وب سایت مرجع اخبار کنکور و دانشگاهی. ... آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیـان و علوم ‌ورزشی و ارتباط تصویری‌ دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجائـی – تهران ...
  88. آموزش نیوز

    www.edunews.ir/Translate this page
    آخرین اخبار ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه‌ها · شرط پذیرش متقاضیان دوره‌های بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ... سود میلیاردی دانشجویان خارجی برای فرانسه ... منشور حقوق دانشجویی دانشگاه فرهنگیان رونمایی می‌شود ... رییس جمهوری با اعلام تصمیم دولت برای واگذاری بخشهایی از آموزش به مردم گفت: بر اساس لایحه جدید دولت، اداره مدرسه ...
  89. دانشگاه آزاد آکسفورد افتتاح شد/ ورود برای ایرانی ها با کنکور ...

    www.khabaronline.ir/detail/385802/society/educationTranslate this page
    Nov 18, 2014 - دکترانگجی گفت: مدیریت جدید دانشگاه آزاد تصمیم دارد تا بخش روابط بخش ... گفت: دانشجویان خارجی بعد از انجام مصاحبه‌ای از سوی دانشگاه پذیرفته می‌شوند اما ... دیگر نظیر تاجیکستان و روسیه خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد با دانشگاه روسنوی ... ادامه تحصیل فرهنگیان دارای مدرک معادل بدون گذراندن واحدهای جبرانی محقق ...
  90. مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی - اخبار دانشگاه

    siho.blogfa.com/category/4/اخبار-دانشگاهTranslate this page
    Sep 16, 2014 - موضوعات مرتبط: اخبار دانشگاه، اطلاعیه های سازمان سنجش .... دارند و همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاههای فرهنگیان و تربیت دبیر .... هنر و یا زبانهای خارجی اعلام نموده اند، امکان انتخاب رشته در این گروهها را نیز خواهند داشت. .... وی افزود: این دفترچه حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات ...
  91. جدید ترین اخبار دانشگاه،دانشجو - جزییات شیوه نامه جدید ...

    www.testazmoon.com/tabid/236/View/.../Default.aspxTranslate this page
    Apr 3, 2013 - تست آزمون : شیوه نامه پذیرش و ظرفیت دانشجو در دوره های دکترای تخصصی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور به تایید وزیر علوم رسیده ...
  92. بخش پرسش جدید *************************************** پرسش ...

    94.183.246.99:8080/pasokh/soal.aspTranslate this page
    15 ؟؟؟؟ سلام دانشجویان جدید از کی بیاین برای گرفتن خوابگاه داخل سایت ننوشته ... 22, لطفا شماره همراه اینجانب را برای دریافت اخبار پردیس ثبت نمایید 09394026785 ... پاسخ, دانشجویا ن پذیرفته شده پردیس شهید بهشتی در خراسان رضوی تحصیل خواهند نمود ... دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ازآموزشی خدمت سربازی هم معاف اندیاخیر ...
  93. شرایط پذیرش دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه تهران | خانه ثمر

    www.khaneh-samar.com › اخبارTranslate this page
    Apr 23, 2013 - خانه » اخبار » شرایط پذیرش دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه تهران ... آیین‌نامه پذیرش دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه‌ تهران .... به ادامه تحصیل می‌باشد و برای تغییر رشته باید فرایند پذیرش در رشته جدید از ابتدا طی گردد. ... احمد در دومین دوره انتخابات خانه دانشجویان و فرهنگیان افغانستان (ثمر); مدیر سایت در دومین دوره ...
  94. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فخرآباد

    farhangestan1392.blogfa.com/Translate this page
    دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فخرآباد - ... هدف ایجاد این وبلاگ همکاری دانشجو معلمان و پرسش و پاسخ و گرداوری اخبار دانشگاه و اخبار مرتبط است. .... در تولید دلفتیباکتین دخالت داشته باشند و آن را از سلول خارج کردند، اسیدواران‌ها، شاید با .... خوب بودن، عدم پذیرش ایده‌های جدید، شخصیت جدی معلم، استهزاء و طعنه، تحت فشار قراردادن برای ...
  95. 11هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان پذیرش می شود - 192878

    job.dehvand.ir/192878/Translate this page
    ... پذیرش می شود. منتشر شده در: ۱ تیر ۱۳۹۳ توسط: اخبار استخدامی ... معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از پذیرش 11هزار دانشجو در این دانشگاه در سال جاری خبر داد.
  96. پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کاهش نیافته است - 291611

    job.dehvand.ir/291611/Translate this page
    سرپرست دانشگاه فرهنگیان: پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کاهش نیافته ... منتشر شده در: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ توسط: اخبار استخدامی ... پرورش نیستیم و انتظار داریم در شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان که از بهمن ماه ... پرسش و پاسخ · نمونه سوالات آزمون استخدامی · استخدام بر حسب مدرک تحصیلی · سوالات رایج · آگهی استخدام خارجی.
  97. معرفی دانشگاه فرهنگیان - نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ...

    farhangian.nahad.ir/?siteid=558&pageid=64236Translate this page
    آخرین اخبار .... در سال 1307 قانون فرستادن دانشجو به خارج از کشور برای تحصیل در دانشگاه های معتبر اروپا به تصویب .... بدین معنی که برای سال اول این مراکز ، دانشجوی جدید پذیرفته نشد ولیکن دانشجویان سال دوم تحصیل خود را به اتمام رساندند .
  98. دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز ایدم - تبریز

    www.idem-uast.ac.ir/Translate this page
    بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی میرساند، آقای اکبرپوران، رییس ... دسته: اخبار و اطلاعیه ها ... اعلام اسامی پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر93 ... طبق بخشنامه جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی، پرداخت 15% حق نظارت دانشگاه جامع ... حمایت دولت از پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در ایران ...
  99. معرفی شدگان برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کنکور1393

    daneshgahefarhangian.blogfa.com/.../معرفی-شدگان-ب... - Translate this page
    [cb:blog_meta_keywords],وبلاگ تخصصی دانشگاه فرهنگیان تبریز - معرفی شدگان برای ... ازاین تعداد 6578 نفر زن و8485 نفر مرد می باشد که کمترین وبیشترین پذیرش در جنس زن به ... نفر از گروه زبان های خارجی بوده اند معرفی شدگان مردرا تعداد 2288 نفراز گروه آزمایشی ریاضی ... 2-اطلاع رسانی از اخبار جدید دانشگاه فرهنگیان
  100. SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاری دانشجو

    روی آوردن مردان متاهل به خانه‌های مجردی/ پذیرش دانشجوی غیر بومی یکی از عوامل ... معلمان حق التدریسی در پیچ و خم زندگی .... رفتار تحسین‌برانگیز بانوی ایرانی در خارج از کشور، روحانی با چه لحنی منتقدان ... از اهم اخبار متنوع منتشر شده در فضای مجازی طی دی. ... هفت استقلالی و دو پرسپولیسی در لیست جدید کی‌روش/ 23 بازیکن به اردوی ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.